Fotograf Kristine Sverdrup


Takk for at du tar deg tid til å kikke innom bloggen min. På bloggen legger jeg ut litt bilder av hva jeg driver med, og endel personlige bilder. For tiden er jeg mest opptatt med å være mamma til verdens beste barn og være kone til den herlige mannen min. I tillegg til det forsøker jeg så godt jeg kan å være en god lege. Jeg vil gjerne ha mer tid i livet mitt sånn at jeg også kan være fotograf, men tiden strekker ikke til akkurat nå. Det betyr at jeg ikke tar på meg oppdrag med mindre det er helt spesielt avtalt. Jeg håper at jeg får bedre tid om en stund! Skriv gjerne en kommentar dersom det er noe du liker -det setter jeg veldig pris på:)


Fotograf Kristine Sverdrup

tirsdag 10. august 2010

Kjolevær i Bodø

I går var jeg ute ved Bodøsjøen og tok noen bilder av denne nydelige jenta. Hun hadde med seg en kjempeflink mamma som skapte mye latter og liv- og det er det jeg har prøvd å fange i disse bildene. Det er ikke alltid det er varmt nok til å gå i kjole- og vi har sett på været de siste mnd, avventet til varmen kom,  før vi fant ut at i går var dagen for å slippe sommerfølelsene løs!



































2 kommentarer:

  1. For en utrolig herlig serie! Kan ikke unngå
    å bli glad av å se på disse :-)

    SvarSlett
  2. Tusen takk Elisabeth! Veldig hyggelig at du kom en tur innom bloggen min :)

    SvarSlett