Fotograf Kristine Sverdrup


Takk for at du tar deg tid til å kikke innom bloggen min. På bloggen legger jeg ut litt bilder av hva jeg driver med, og endel personlige bilder. For tiden er jeg mest opptatt med å være mamma til verdens beste barn og være kone til den herlige mannen min. I tillegg til det forsøker jeg så godt jeg kan å være en god lege. Jeg vil gjerne ha mer tid i livet mitt sånn at jeg også kan være fotograf, men tiden strekker ikke til akkurat nå. Det betyr at jeg ikke tar på meg oppdrag med mindre det er helt spesielt avtalt. Jeg håper at jeg får bedre tid om en stund! Skriv gjerne en kommentar dersom det er noe du liker -det setter jeg veldig pris på:)


Fotograf Kristine Sverdrup

mandag 16. januar 2012

Gravid i Bodø

En kald høstdag i fjor kom dette herlige paret til meg for gravidfotografering. Nydelige Gunhild og Lars Marius skulle bli foreldre til en liten prinsesse. Og jeg var superglad da de ville ha meg til å forevige deres ventetid.
Det er noe eget over ansiktene til mennesker som blir foreldre for første gang. Det ligger en spenning og forventning i blikket deres som er helt unik.  Det er et nesten ubeskrivelig lys som fødes i øynene til den som blir gravid. De som gjetter riktig på om man er gravid eller ikke ser det oftest på øynene.. Man trenger ikke akkurat være synsk for å se at Gunhild var gravid altså- men hun og mannen hadde dette blikket- jeg håper du som ser bildene også ser det jeg så. God fornøyelse! Og gratulerer så masse med prinsesse Marie! ( Hun er jo født for lenge siden, men det gjør jo ingenting :) Dessverre ble det vanskelig for meg å rekke å ta nyfødtbilder av henne, for vi måtte jo selvsagt flytte midt oppi det hele, men vi får ha det tilgode.( Utrolig hvor lang tid det kan ta- med to små og tusen ubrukelige ting man har samlet opp gjennom livet)




















1 kommentar:

  1. Hei:)
    Så gøy med gravid bilder:) jeg tok mine første gravid bilder forrige helg, veldig gøy!!
    Har ry borte en stund men tilbake nå:) håper å se deg hos meg :)

    -anette

    SvarSlett