Fotograf Kristine Sverdrup


Takk for at du tar deg tid til å kikke innom bloggen min. På bloggen legger jeg ut litt bilder av hva jeg driver med, og endel personlige bilder. For tiden er jeg mest opptatt med å være mamma til verdens beste barn og være kone til den herlige mannen min. I tillegg til det forsøker jeg så godt jeg kan å være en god lege. Jeg vil gjerne ha mer tid i livet mitt sånn at jeg også kan være fotograf, men tiden strekker ikke til akkurat nå. Det betyr at jeg ikke tar på meg oppdrag med mindre det er helt spesielt avtalt. Jeg håper at jeg får bedre tid om en stund! Skriv gjerne en kommentar dersom det er noe du liker -det setter jeg veldig pris på:)


Fotograf Kristine Sverdrup

tirsdag 30. september 2014

Smiles on Tiles!!

Kjære følgere og alle som detter innom denne bloggen! 

Mye vann har rent i bekken siden siste innlegg. Det har kommet flere barn i familien, vi har flyttet fra nord til sør. Fotografkarrieren er lagt litt vekk for en stund, til fordel for en spennende NYHET! Siri Engebretsen og jeg har båret på en hemmelighet i flere år, en god ide, som endelig har blitt virkelighet. Vi er stolte av å kunne si ja, vi har lansert et spennende nytt produkt! Det er et fotoprodukt, til bruk på badet! Eller i allefall fliser. Det er bare fantasien som setter begrensningene! Noe som er vannfast, avtagbart og ikke minst; selvklebende. Akkurat som sånne produkter man bruker når man skriver veggord osv. Bare at dette er vannfast og mye mer holdbart, og derfor egner det seg på badet! Lanseringen pågår i disse dager, og det er kjempespennende å se hvor mange som liker produktet. Vi tror at dette blir en stor hit!  


                                                     


Sjekk ut facebooksiden:

https://www.facebook.com/smilesontiles

Sjekk også ut: smilesontiles.no 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar