Fotograf Kristine Sverdrup


Takk for at du tar deg tid til å kikke innom bloggen min. På bloggen legger jeg ut litt bilder av hva jeg driver med, og endel personlige bilder. For tiden er jeg mest opptatt med å være mamma til verdens beste barn og være kone til den herlige mannen min. I tillegg til det forsøker jeg så godt jeg kan å være en god lege. Jeg vil gjerne ha mer tid i livet mitt sånn at jeg også kan være fotograf, men tiden strekker ikke til akkurat nå. Det betyr at jeg ikke tar på meg oppdrag med mindre det er helt spesielt avtalt. Jeg håper at jeg får bedre tid om en stund! Skriv gjerne en kommentar dersom det er noe du liker -det setter jeg veldig pris på:)


Fotograf Kristine Sverdrup

fredag 3. september 2010

Rita og Rune

Min kjære venninne Rita giftet seg med sin Rune i Slottskapellet på Slottet den 28. august. Rune har gode kontakter, og derfor fikk de lov å vie seg der. Det var et helt utrolig sted, hvis du får sjansen en gang bør du virkelig få med deg en vielse der!  Se her på denne linken for slideshow: Rita og Rune
Jeg møtte Rita hos frisøren, og fulgte med på lasset fra start til slutt. Hun var så nydelig! Jeg har aldri sett henne vakrere. Nydelig kjole, hår og sminke. Det som kjennetegner Rita best, det er hennes gode humør og smittende latter- og det varte hele dagen. Hun strålte virkelig som en prinsesse som hadde vunnet halve kongeriket, og det var akkurat det hun sa i talen til Rune. Rune hadde på seg gallauniformen til politet, og den er bare veldig stilig. Lykken lyste av han også. Det var i grunn mye varme og lykke rundt hele denne dagen.  Middagen på sandvigen var en nytelse, det var flotte taler, mange morsomme og til tider, svært rørende mulitmediashow. Det toppet seg på slutten av kvelden- da sang Rune for Rita akompanjert av et politiband. Fantastisk!




















Rita og Rune hadde to forlovere hver- og de hadde veldig mye moro av å være en hel gjeng sammen!




6 kommentarer:

  1. Takk fos sist:-) Herlighet så fine bilder!!
    Ser faktisk ut som om Rita e en ekte prinsesse!!!

    Stor klem ÅSlaug

    SvarSlett
  2. Hei Kristine!
    Du er en utrolig dyktig fotograf. Fantastisk lys, mykhet og komposisjoner. Disse bildene fanger på en prikk Rita og Runes ånd og kjærlighet. Gleder meg virkelig til flere bilder!
    Klem fra Guro

    SvarSlett
  3. For noen utrolig vakre bilder !!!
    For ikke å snakke om brudeparet da :)Endelig fikk jeg se bilder :))
    Jeg er tante til søte, gode, herlige, vakre Rita og bare nyter disse bildene <3
    Du har virkelig fanget opp varmen og kjærligheten mellom Rita og Rune.. Rørt til tårer her....

    Klem,Kari

    SvarSlett
  4. Tusen takk for de fine kommentarene deres! Jeg setter utrolig stor pris på tilbakemeldinger, og det er spesielt hyggelig når de er så fine som de jeg leste her. Tusen tusen takk :)

    SvarSlett
  5. Håper det er greit at jeg setter bloggen din på min bloggliste? Deg må man jo følge med på;-)
    Gleder meg å se flere bilder!!
    Klem Åslaug

    SvarSlett
  6. Hei Åslaug! Det er veldig koselig og hyggelig om du vil legge til bloggen min på listen din :)Du må gjerne følge den:) Sitter og redigerer nå.. Så det kommer nok noen til i løpet av noen dager :)Klem

    SvarSlett