Fotograf Kristine Sverdrup


Takk for at du tar deg tid til å kikke innom bloggen min. På bloggen legger jeg ut litt bilder av hva jeg driver med, og endel personlige bilder. For tiden er jeg mest opptatt med å være mamma til verdens beste barn og være kone til den herlige mannen min. I tillegg til det forsøker jeg så godt jeg kan å være en god lege. Jeg vil gjerne ha mer tid i livet mitt sånn at jeg også kan være fotograf, men tiden strekker ikke til akkurat nå. Det betyr at jeg ikke tar på meg oppdrag med mindre det er helt spesielt avtalt. Jeg håper at jeg får bedre tid om en stund! Skriv gjerne en kommentar dersom det er noe du liker -det setter jeg veldig pris på:)


Fotograf Kristine Sverdrup

lørdag 25. juni 2011

Stor jente!

Snupis har rukket å bli 3,5 år, og det er bare en så morsom alder. Det er mye hyl og skrik, men også mange morsomme samtaler, undringer over hvordan ting henger sammen, latter, dramatikk og godhet. Aurora er for meg verdens skjønneste jenteskapning, og jeg digger at hun nå begynner å oppdage seg selv. Hun er blitt bevisst på hvem hun er, at jeg tar bilder av henne, hvordan hun skal være på bilder osv. Tidligere har det vært en kamp for å få tatt bilder, men nå ser det ut som hun har vokst noe av dette av seg. Jippi! Gleder meg til å style henne litt for shoots framover! Vi gjorde et raskt forsøk mellom middag og barnetv i Rensåsen park.



2 kommentarer:

  1. Nydelige Aurora!!
    Håper vi kan treffes en dag snart!!

    SvarSlett
  2. For en fantastisk herlig serie med bilder :)

    SvarSlett