Fotograf Kristine Sverdrup


Takk for at du tar deg tid til å kikke innom bloggen min. På bloggen legger jeg ut litt bilder av hva jeg driver med, og endel personlige bilder. For tiden er jeg mest opptatt med å være mamma til verdens beste barn og være kone til den herlige mannen min. I tillegg til det forsøker jeg så godt jeg kan å være en god lege. Jeg vil gjerne ha mer tid i livet mitt sånn at jeg også kan være fotograf, men tiden strekker ikke til akkurat nå. Det betyr at jeg ikke tar på meg oppdrag med mindre det er helt spesielt avtalt. Jeg håper at jeg får bedre tid om en stund! Skriv gjerne en kommentar dersom det er noe du liker -det setter jeg veldig pris på:)


Fotograf Kristine Sverdrup

onsdag 22. juni 2011

Sommerdag på Landegode

Vi har bodd i Bodø en stund nå, men det har aldri klaffet helt å dra til Landegode. Det er en øy rett uten for Bodø, og det bor ca 50 mennesker der. De har en liten landhandel, og det går en båt om dagen til fastlandet slik at man kan pendle til jobb. Skal visst være noen nydelige strender der- som det er mange av i nordland. Heldigvis blir det arrangert tur hvert år via turistforeningen og barnas turlag til nevnte sted. Vi skulle i utgangspunktet dra med de, men vi mistet de litt på veien da vi måtte stoppe hos en skikkelig bestemor. Med det så mener jeg en herlig dame, lek, fornøyde barn, vafler, kaffe, syltetøy, godteri, nydelig selskap, latter, easylivling, blomstereng og god stemning. Vi traff tilogmed på et helikopter. Det ble rett og slett verdens beste sommerdag!













Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar