Fotograf Kristine Sverdrup


Takk for at du tar deg tid til å kikke innom bloggen min. På bloggen legger jeg ut litt bilder av hva jeg driver med, og endel personlige bilder. For tiden er jeg mest opptatt med å være mamma til verdens beste barn og være kone til den herlige mannen min. I tillegg til det forsøker jeg så godt jeg kan å være en god lege. Jeg vil gjerne ha mer tid i livet mitt sånn at jeg også kan være fotograf, men tiden strekker ikke til akkurat nå. Det betyr at jeg ikke tar på meg oppdrag med mindre det er helt spesielt avtalt. Jeg håper at jeg får bedre tid om en stund! Skriv gjerne en kommentar dersom det er noe du liker -det setter jeg veldig pris på:)


Fotograf Kristine Sverdrup

torsdag 7. april 2011

Winter Wonderland


I midten av mars fikk vi besøk av en herlig familie på tre. Da viste Bodø seg fra sin fineste side med deilig sol, fin snø og nydelige fjell. De har bodd nesten 2 år i Harstad og Målselv, og disse østlendingene var på vei sørover da de stakk innom Bodø. Lillejenta deres er supersøt og sjarmerende, og i juni skal hun bli storesøster til en liten gutt. Om hun helt forstår hva som er i gjære spørs vel, men jeg er sikker på at hun kommer til å gjøre det kjempebra. Full av energi og glede,  jeg tror det blir lett å være hennes lillebror. Jeg ønsker dere lykke til i tilværelsen sørpå, vel fortjent etter pliktårene!   










Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar