Fotograf Kristine Sverdrup


Takk for at du tar deg tid til å kikke innom bloggen min. På bloggen legger jeg ut litt bilder av hva jeg driver med, og endel personlige bilder. For tiden er jeg mest opptatt med å være mamma til verdens beste barn og være kone til den herlige mannen min. I tillegg til det forsøker jeg så godt jeg kan å være en god lege. Jeg vil gjerne ha mer tid i livet mitt sånn at jeg også kan være fotograf, men tiden strekker ikke til akkurat nå. Det betyr at jeg ikke tar på meg oppdrag med mindre det er helt spesielt avtalt. Jeg håper at jeg får bedre tid om en stund! Skriv gjerne en kommentar dersom det er noe du liker -det setter jeg veldig pris på:)


Fotograf Kristine Sverdrup

onsdag 13. april 2011

Snart blir tre til fem!

Nina skal snart bli trebarnsmamma. Hun har Linnea på snart 4 år fra før, som gleder seg til å bli dobbeltstoresøster. Nina og Linnea var hos meg i sommer, så det er ekstra koselig at de kommer tilbake nå som de skal bli flere. Hvis jeg har litt flaks får jeg knipset de når de er helt ferske også. Nina bor nemlig på østlandet, og jeg bor jo i Bodø, så da må det litt logistikk til. Tvillingparet i magen er 24 uker gamle på disse bildene, og jeg synes Nina var utrolig sporty og vakker der hun poserte for meg. Det er IKKE lett å være gravid og modell- kroppen er jo veldig anderledes enn det man er vant med, men Nina klarte det kjempebra- tror ikke jeg har tatt bilder av en så mobil gravid før. Fantastisk! Her kommer noen av blinkskuddene:









3 kommentarer:

  1. Lise Henriette Rånes14. april 2011 kl. 12:43

    Kjempefine bilder av supersporty Nina :-)

    SvarSlett
  2. Supersporty var helt riktig- for det var hun :)

    SvarSlett
  3. Flotte flotte Nina, skjønne Linnea og flinke fotografen!!! Helt nydelige bilder!!

    SvarSlett