Fotograf Kristine Sverdrup


Takk for at du tar deg tid til å kikke innom bloggen min. På bloggen legger jeg ut litt bilder av hva jeg driver med, og endel personlige bilder. For tiden er jeg mest opptatt med å være mamma til verdens beste barn og være kone til den herlige mannen min. I tillegg til det forsøker jeg så godt jeg kan å være en god lege. Jeg vil gjerne ha mer tid i livet mitt sånn at jeg også kan være fotograf, men tiden strekker ikke til akkurat nå. Det betyr at jeg ikke tar på meg oppdrag med mindre det er helt spesielt avtalt. Jeg håper at jeg får bedre tid om en stund! Skriv gjerne en kommentar dersom det er noe du liker -det setter jeg veldig pris på:)


Fotograf Kristine Sverdrup

onsdag 27. april 2011

Sigurd Otto var hans navn..


 Vår nydeligste lille gutt fikk vasket seg i kirka 20 mars, det er i allefall det Aurora kaller det å døpe seg. Hun hadde andre fiffige tolkninger også, som at det å døpes er ensbetydende med å dø. Det var nok derfor hun fikk et lite panikkanfall da hun innså at Sigurd var på vei til å dø-pes. Godt at hennes far er en pedagog av de sjeldne så den misforståelsen ble oppklart :) Så heter han ikke bare Sigurd. Han heter Sigurd Otto Sverdrup, mest fordi Øystein er så glad i polfarere, men også fordi vår lille kar er i slekt med en polfarer som het Otto Sverdrup, som blant annet seilte med Fritjof Nansen. Litt historie er ikke dumt å ha med i bagasjen :) Sjekk kaken da! Tale har laget den- hun er SINNSYKT flink til å lage kaker. Og så smaker de himmelsk :) Sånn rent bortsett fra at Sigurd Otto var hovedpersonen var det to andre småtroll som stakk av med mye av oppmerksomheten. Bildene nedenfor taler for seg selv, Jonas og Aurora er sjarmtroll av de sjeldne. Jeg er nok inhabil- men dog!












1 kommentar:

  1. Fantastisk!!! Og grattis med overstått dåp - det hadde jeg slett ikke fått med meg! Herlige bilder av de to turtelduene!!

    SvarSlett