Fotograf Kristine Sverdrup


Takk for at du tar deg tid til å kikke innom bloggen min. På bloggen legger jeg ut litt bilder av hva jeg driver med, og endel personlige bilder. For tiden er jeg mest opptatt med å være mamma til verdens beste barn og være kone til den herlige mannen min. I tillegg til det forsøker jeg så godt jeg kan å være en god lege. Jeg vil gjerne ha mer tid i livet mitt sånn at jeg også kan være fotograf, men tiden strekker ikke til akkurat nå. Det betyr at jeg ikke tar på meg oppdrag med mindre det er helt spesielt avtalt. Jeg håper at jeg får bedre tid om en stund! Skriv gjerne en kommentar dersom det er noe du liker -det setter jeg veldig pris på:)


Fotograf Kristine Sverdrup

søndag 16. januar 2011

Lucia og Oscar

Forleden dag fikk jeg en mail fra Martine, mammaen til Lucia og Oscar. Hun husket meg fra vi gikk på babysang sammen, og husket også at jeg tar bilder. Hun ville gjerne at jeg skulle ta bilder av barna hennes. Som sagt så gjort! Jeg dro hjem til Martine og hennes barn for å ta bildene der. Været har jo vært bitende kaldt i det siste, så utefoto var utelukket. Det er virkelig en utfordring å få gode nok lysforhold på denne tiden av året, når det er så mørkt. Jeg bruker vanligvis ikke blitz, og er derfor helt avhengig av naturlig belysning. Dagslyset er veldig vakkert, men byr også på endel begrensninger. Vi fant det beste lyset på soverommet til mor og far, noe Lucia synes var helt supert! Er nok ikke hver dag at hun får lov å hoppe og tøyse i senga til mamma og pappa. Jeg tror Lucia synes det var litt spennende med bildetaking. Hun var bare så søt. Jeg tok bildene 4 juledag, så hun hadde mange julegaver hun ville vise meg. Høydepunktet var et kasseapparat og handlekurv. I tillegg var hun veldig stolt av lillebror på 2,5 mnd!









Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar